EN

REZULTATET E PROJEKTIT

* Në pritje të miratimit të KE-së

Realizimi i D1.14 - Plani i menaxhimit të të dhënave

Plani i Menaxhimit të të Dhënave paraqet mënyrën se si do të trajtohen të dhënat gjatë dhe pas projektit, përshkruan se cilat të dhëna do të mblidhen, përpunohen ose gjenerohen dhe, duke ndjekur metodologjinë dhe standardet, si do të ndahen apo bëhen të hapura këto të dhëna, si do të kurohen dhe të ruhen ato.

Realizimi i D2.1 Harta e palëve të interesit, inventari, matrica e politikave

Harta e Stakeholder, inventari dhe matrica e politikave është një studim i peizazhit i zbatuar nga NI4OS-Europe, i cili siguron njohuri mbi iniciativat ekzistuese të Shkencës së Hapur, infrastrukturat, shërbimet, politikat, palët e interesit dhe temat në vendet partnere të NI4OS-Europe. Përshkrimi i metodologjisë, hartimit dhe zbatimit të studimit shoqërohet me një hartë fillestare dhe një inventar paraprak të infrastrukturës dhe shërbimeve dhe një matricë të politikave.

Realizimi i D2.2 - Modele nismash Kombëtare të OSC

Modele të iniciativave kombëtare të OSC "- ekzaminon politikat dhe modelet ekzistuese të Shkencës së Hapur në Evropë, përshkruan elementet që duhet të përfshijë një model i Shkencës së Hapur të Hapur dhe propozon rrjedhat e punës për ngritjen e Nismave Kombëtare të Hapur të Shkencës, Qëllimi i të cilave është të bëhen kontribues të rëndësishëm të qeverisjes EOSC .

Realizimi i D3.1 Praktikat më të mira për bordin dhe politikat e lidhura me to

Praktikat më të mira për bordin dhe politikat e lidhura, përshkruajnë Rregullat e Pjesëmarrjes ndërsa ato evoluojnë brenda organeve të EOSC që i përcaktojnë ato dhe përshkruan praktikat dhe procedurat më të mira për bordin e ofruesve që përdorin procesin e hipjes në NI4OS-Europe. Ai përqendrohet në mënyrë specifike në kushtet organizative dhe teknike për ofruesit e shërbimeve për të ofruar shërbime përmes portalit EOSC.

Realizimi i D4.2 Integrimi i depozitës së të dhënave dhe udhëzimet e pajtueshmërisë ORDM / FAIR

Ky dokument jep rezultatet e analizës së udhëzimeve për shkencën e hapur - më konkretisht, një përshkrim të qasjes ndaj ORDM dhe FAIR për 15 vendet partnere NI4OS-Evropë, duke vëzhguar udhëzimet përkatëse ekzistuese për integrimin e depove të të dhënave, ORDM dhe FAIR në niveli global Gjithashtu përshkruhet metodologjia e aplikuar për përzgjedhjen, miratimin dhe promovimin e udhëzimeve përkatëse.

Realizimi i D5.1 Analiza e peizazhit të ofruesit dhe kategorizimi i ofruesit

Analiza e peizazhit të ofruesve dhe kategorizimi i ofruesve - paraqet koleksionin e informacionit të detajuar në lidhje me ofruesit e burimeve - shërbime të përgjithshme kompjuterike, shërbime të përgjithshme për ruajtjen e të dhënave dhe shërbime të përgjithshme të menaxhimit të të dhënave, shërbime tematike (specifike të disiplinës) dhe depot (depot e botimeve, depot e grupeve të të dhënave, depot e softverit) ) Informacioni i mbledhur përmban informacione teknike, operacionale dhe mbështetëse në lidhje me shërbimet e kandidatëve.

Realizimi i 5.2 Raporti i parë mbi integrimin e ofruesit dhe depove

Raporti i parë mbi integrimin e furnizuesit dhe depove - paraqet burimin aktual dhe statusin e bordit të ofruesit. Dorëzimi jep detaje mbi procedurën e hipjes në bord dhe raporton depot e integruara plotësisht dhe pjesërisht, shërbimet tematike dhe gjenerike, si dhe shërbimet nga mjedisi para-prodhimit.

Rastet e provave të realizimit të D6.3 të Komuniteteve të Përdoruesit

Dorëzimi ofron një përshkrim të hollësishëm të rasteve të provave ndërkufitare, përfshirë grupet kërkimore të përfshira dhe hartëzimin e tyre në shërbime të përgjithshme, tematike dhe depo të cilat do të testohen. Ai përshkruan rastet e përdorimit ndërkufitar për fushat shkencore të synuara të Shkencës së Jetës, Shkencës së Klimës dhe Trashëgimisë Kulturore Dixhitale, si dhe për zonën e Fizikës Kompjuterike.

Realizimi i D7.2 Plani i marketingut, shpërndarjes dhe qëndrueshmërisë

Plani i marketingut, shpërndarjes dhe qëndrueshmërisë paraqet një plan gjithëpërfshirës se si të zbatohet një strategji e gjerë marketing, komunikimi dhe shfrytëzimi që synon promovimin e projektit dhe shërbimeve të tij për të gjithë palët e interesuara përkatëse. Ai përfshin plane dhe udhëzime se si të nxisin dhe shfrytëzojnë inovacionet dhe për të arritur qëndrueshmërinë, bazuar në strategjinë dhe objektivat e përgjithshme të projektit, si dhe rezultatet e pritura të projektit.